Du kanske aldrig kommer förstå
Sug text.. Men vet inte om jag ska försöka kicka lite till den.. Vad tycker ni?? Mycket kritik tack..
Vers.1 Du tror du vet vem jag är och att allt jag gör är bara äkta att jag lever i sanningar och inga lögner finns kvar att täcka Men Ibland är det svårt att styra sina handlingar att kanske veta vad som är rätt men ändå göra annat Jag har ju alltid varit grabben med respekten jag har ju bara haft lite roligt och så får man den effekten När man väl har satt sin roll in i detta samhälle så kanske många fattat att man stannar på samma ställe Att jämt bära den där bördan som ligger på ens axlar Att jag är någon annan men va fan ingen fattar Att nu i efterhand så ångrar ja alla arga blickar Jag ångrar alla slag och alla meningslösa kickar Men även om jag ångrar allt så går det inte att sluta För jag sitter kvar på samma plats som jag har haft i flera år Det är inte där jag vill va men de är ingen som förstår Att innerst inne annanför alla dumma orden Innanför alla slagen som tagit ner dig på jorden Där finns mitt äkta jag som inte vill såra nån Som bara vill va omtyckt och kanske bli kallad snäll nån gång
Du kanske aldrig kommer förstå vad jag känner Att jag kanske inte styr över att visa saker händer Men tänk på de ändå att ja inte vill va så Då kanske de blir lättare att kunna förstå Du kanske aldrig kommer förstå vad jag känner Att jag kanske inte styr över att visa saker händer Men tänk på de ändå att ja inte vill va så Då kanske de blir lättare att kunna förstå
Vers.2 Okej att jag kanske inte alltid är perfekt Att vissa saker jag gör många gånger kommer snett Men fel det gör väll alla och strular till det ibland Jag försöker säga förlåt men det är något ja inte kan För jag får inte visa mig svag jag måste vara stark Men mitt riktiga jag som jag vill vara och är finns i pappers ark Det är musiken som gör att ja kan uttrycka mig Att ja kanske kan säga vad jag vill säga till dig Jag är så rädd för att människor ska se mig på fel sätt Att dom bara ska titta förbi för att dom har hört att vissa saker hänt Avstängd från skolan Polisanmäld för rån smitning från polisen och misshandel vaddå Det är saker som har hänt mig och massa mer ändå Jag är ofta oskyldig men åker med för att jag hänger på
Männskor förändras och de gör du med Så fastna inte på ett ställe även om ni kanske inte ser Att när verkligheten kommer ikapp så blir de inte lätt Om du är en person som kan vara på två sätt Männskor förändras och de gör du med Så fastna inte på ett ställe även om ni kanske inte ser Att när verkligheten kommer ikapp så blir de inte lätt Om du är en person som kan vara på två sätt
Vers.3 Om något år kanske det bli bra igen Att jag är den killen som jag verkligen känner igen För just nu känner ja inte igen mig själv Klart att jag är samma kille men ja undrar ändå vem För ute på gatorna så är jag som någon annan Ni kanske undrar när ja är dum typ hur kan han Men de är väldigt lätt när man sätter på sig masken Som gör att man klarar allt vad som än händer sen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|