Qruu - 31/100
Dags att skapa en stämning Ja, det är dags för förändring Dags att bygga ordentligt Det är dags att få ett svar på frågan vad händer
Tror på min dröm så jag siktar mot himlen Huvudet högt, jag har skillsen och rimmen Nu är det nog med att frysa i skuggan… Jag kliver ut från ett liv i skymundan sätter mig ned med min penna vid bordet Känslan är stor, jag är beväpnad med orden Har nu mycket att ordna, jag vill bygga upp låtar Visa hela världen hur jag vill att hip-hop ska låta Om en tid ska jag skåla, bara höja mitt glas Gå upp som headliner och så röja från start På scen och rappar i takt, bitarna faller på plats Känner mig rättplacerad när jag ventilerar Fokuserad till tusen, men ger hundra procent För att leva i nuet på ett underligt sätt Och det känns som det bränns, ja jag närmar mig sakta För varendaste en liten vers som jag rappar Nu tar jag mig ton, känner att kravet är stort Mer än en kombination av min far och min mor Dags att visa jag går för, dags att vad jag står för Dags att visa vad jag kan, visa att jag är så sann Har alltid lyssnat på rap, nu börjat syssla med rap Folk tappar hakan när jag spelar upp min grymmaste vers ”Är det där du…? nä det låter inte så!?” Men ni känner inte mig, de va jag låter er förstå! Jag bär på en värld här inombords Och just den får du ta del av när jag rimmar ord
Det är dags.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
|