Smärta
En dikt...
Smärtan vägrar dämpa, Varför ska man alltid va stark och kämpa, När man vet att hur mycket man än försöker så finns de inget som kan hjälpa, Man kan inte längre uttrycka sig i ord om hur jobbigt allt är, Då de inte finns något som kan beskriva hur man känner sig såhär, De finns inget jag hellre önskar än att få bort smärtan få bort allt som gör ont, Och jag vet, jag vet att min önskan är för stor, ingen kan hjälpa som jag en gång trott, Orden som beskriver smärtan finns inte, de är för svåra att förstå sig på, Men jag kämpar på äh vafan vilken idioti allt blir ändå, De är en olidlig skit man går igenom dag efter dag, Och ändå tror ni jag är den söta lilla flickan som alltid mår bra, När ni inte ser på dör jag mer och mer inombords fast ni inte ser, Ni ser inte när jag krossas i bitar, en ängel utan vingar som inte orkar mer, Min blick är tom av rädsla och sorg och av saknad vad är de jag saknar, Vad är de som jag saknar vad är de jag inte har vid mig när jag vaknar, Vill ha bort denna smärta och de är fort jag ställer mig på mina knän och ber, Snälla jag orkar snart fan inte mer, Magen värker och hjärtat skriker desperat efter hjälp fort, Men jag kan inte göra något de gör för ont,
Kritik uppskattas
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
|