Savinn - Du ska inte snacka mer (Skryt) En text jag langar upp här för att få era kommentarer;)Vers1:Jag hugger dig med kniv, skär dig med rakbladNu ska vi kolla om du ännu är lika pratgladDu borde veta nu att jag är väldigt matvanJag sprider hat idag, jag är väldigt hatgladJag hugger av ditt huvud när jag passerarJag är som en bomb laddad och armeradDu blir nerslagen och stampad påJag ställer dig frågan vem är slampan dåStampar och stampar visar min ilska för världenFör jag är världsvan, jag är luften i atmosfärenFör blodet det flödar och ditt liv blir utsmetadDu är den som bär ansvaret att jag är uppretadJag klassas som tungvikt, du rappar i motvindMin rapp är så HOT, så du lämnas med solstingKnockar dig till golvet och blodet det forsarDu är som en fisk, är en looser och torskarReff:Du ska inte snacka merDu ska ta och trappa nerDu ska ta och sticka bortDu ska ta och sticka fortVers2:Du får bita i gräset som kor ute på betejag hugger av din arm med min macheteDu borde veta att du är min underhuggareJag är kannibal så dina kroppsdelar blir SöndertuggadeFör jag är hemsk brukar folk säga till mig stanMedans du är barn så kan jag rappa bra (För)2 år i musiken har gett mig denna framgångMan hör era falska toner fastän det är allsångDu blir uppäten på scen av mig för jag är rapparen savinnSå ta och försvinn med dina kassa rim för jag är pimpDu kan inte ens få fans som går på dagisDu är så ful så jag tror jag bli bakisDu snackar bara en massa skitStick med din fula stil stick med din fula bilDu kan inte ens försöka att raaapaIngen kan någonsin klå det jag skaparSkriv vad ni tycker och vad som kan ändras i texten, skriv vad som är bra och vad som är fel;)MvH Savinn