kärlek är knivigt, läs det jag skrivit
du satte eld på mitt hjärta, gjorde ärren värre fick mig att gråta och sen klappade händer rev mig i bröstet och blåste bort min själ allt för att jag var kär och ville ha dig här
jag har kämpat och slagits och älskat beklagligt väntat på att få vara din, lämnats bakom en grind försökte klättra över hinder, men fick flera ärr hur ska jag förtjäna att få leva med dig
med klumpen i halsen blev drömmen bara kallare när du skrattade åt just hur du behandla mig det var verkligen att allting förvandlades för när jag ser dig med honom dör allt i mig
man brukar säga "jag skulle dö för dig" och det värsta är att du får mig att göra det jag kan inte leva med glädje för du tog den du kan inte leva med kärlek och förstår inte ordet
det är uppenbart att du gillade att såra mig men jag ville bara se att åtminstone du mådde okej när vi träffades och jag fick en kniv i hjärtat igen min största dröm var att du skulle bli förälskad i mig
så här står jag, slå mig och sparka jag har aldrig kunnat gråta för nån annan och jag lovade, när vi var tillsammans att jag skulle älska dig tills jag blev gammal
och jag vet hur det känns att tävla förgäves men bara du vet hur det känns att bära min kärlek
jag vet att du och jag är kärlek och hat trots det vill jag ha dig här och tillbaks
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|