Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3)
stiger upp,känner mig galen som en tupp måste få i mig lite bärs på studs ropar på farsan men han verkar däckad jag näckar och går in i köket,det får räcka längre än så,behöver jag itne gå för att få öl,det finns att tillgå jag öppnar en öl och känner halsen fyllas av glädje hela sverige dricker öl från Skåne till Gävle kroppen slutar skaka och jag sveper en till farsan vaknar upp och verkar vara pilsk han tar sig en shot vodka på momangen sen morsan dog så har mitt blod vart kopplat till "slangen" vissa kallar mig SOC fall men det är fel jag kanske hatar snuten men fan för er dricker upp min grogg och ger mig ut på stan ska köpa lite cigg som jag kan röka idag
dricker nästan varje dag och det känns bra folk tror man mår dåligt och det gör kanske jag men jag gillar att supa och kommer inte sluta röker en cigg och röken börjar spruta alkohol är som en drog för mig jag kan inte sluta ,kan inte säga NEJ
på stan glor folk när man går med en öl i handen kl 11 en tisdagsmorgon,men vad gör det mannen? snuten åker förbi och jag slänger ölen i en papperskorg fuck the polis säger jag och springer snabbt över stadens torg kommer hem och frågar farsan efter cigg vi röker en var och jag frågar om han kan fixa spliff han häller upp en grogg och vi blandar med fanta han ger mig stryk ibland men jag älskar min farsa tycker inte om hans rasistiska åsikter men sånt säger han aldrig när han är så nykter vi öppnar en öl och jag ringer hit en vän han vågar knappt komma hit för det som hände förra gången våran hund bet han och min pappa skratta han sa att det va hans eget fel och blattarnas det var såklart fel,men min kompis blev sårad han va helt blodig men sa till sin morsa att han bara blivit målad
dricker nästan varje dag och det känns bra folk tror man mår dåligt och det gör kanske jag men jag gillar att supa och kommer inte sluta röker en cigg och röken börjar spruta alkohol är som en drog för mig jag kan inte sluta ,kan inte säga NEJ
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3)
/Tjalle -08
|