Djureri & Kreativ - Jag har försökt döda mig själv...
Djureri: Jag har försökt att döda mig själv... det funkade inte... så jag försöker igen jag hitta en magnum tog den och sikta på pannan men ingenting hände.. är den verkligen laddad? nu klickade hanen, men jag missade skallen... och träffade grannen..Kreativ: Får väl ta och hoppa i sjön, *måste va nånting jag glömt* juste faan, jag bottnar vid höften.. vandrar o hittar, ett stup som e gjort för att man ska sluta som mos; AJ SOM FAAAAN! jag landa på klippan o stuka min fotDjureri: Jag träffa Kimbo Slice, kalla honom lilleman och sa att han kommer sluta som shizhkebab han garvade.. och kalla mig skön och sket fullständigt i att sparka min röv så jag gick till ett övergångställe och tänkte: "det borde gå att mörda mig själv här" jag såg ett fordon och hoppa framför bilen han vejjade och skapa en seriekrock i andra filenKreativ: Så jag snortar tio gram kokain, nu ska det mycket till om inte jag dör, och märkte att langarn hade mixat med mjöl. Jag börjar tröttna smått, tappar upp ett bad och slänger i brödrosten, vad i..? Det blev strömavbrott.. Ringer en hitman från Ryssland, nu ska han mata mig full men det gick också åt skogen, han blev tagen i tullen.Djureri: Nej, här sker inga katastrofer så nu då... en passarnål genom halspulsådern MEN MUFFFAAAAAKA BLODET HAR STELNAT Ge mig en karta waran... för mitt sår Koagulerar jag kanske inte dör av en kniv i mitt lår men om jag injicerar jonk med en hivsmittad nål? Kreativ: Självmordsterapi? Släng dig i väggen, jag sväljer tabletter och hänger mig själv, allt blev ju jättesvårt, taket rasar in, och tabletterna var Dextrosol, jag vill bort från telefoner och månadshyra, i en bil utan bromsar som inte går att styra, försöker kväva mig med lakritsstänger, men blev dunkad i ryggen av en vardagshjälte. Jag har försökt att döda mig själv... Det funkade inte... Så jag struntar i att försöka igen.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Fan vad kul tema! Ser bra ut!
grymt tema för cypher! Diggade era knorrar på slutet av varje stycke! kul text^
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
haha bra! Skratta till några gånger :) (Y) jag såg ett fordon och hoppa framför bilen han vejjade och skapa en seriekrock i andra filen hahaha
Temat i sig är rätt roligt men tycker inte utförandet var något vidare.. Det mesta är fullständigt osammanhängande vilket är rätt dåligt om man nu valt ett tema. Fanns några rader jag fann roliga och något fint rim fanns det men i övrigt inte något jag gillade speciellt mkt..
jag såg ett fordon och hoppa framför bilen han vejjade och skapa en seriekrock i andra filen HahahHAhahHAhahhAHHahAH. Awesome dude.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag såg ett fordon och hoppa framför bilen han vejjade och skapa en seriekrock i andra filen - hahahaha.. skrattade rakt ut av den här linen. även djurs första stycke var roligt, kreativ var dock inte så bra. kul tema.
GRYMT BRA XD älskade den Men påminde den inte om D6AA's "Självmordstankar"? Men den va bra, keep it up ;)
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Andra-Sidan P0; Vadfan snackar du om? Det finns en ganska stark skillnad, och det är väl att denna text är lite mer lagd åt det humoristiska, ironiska hållet medan D6AA's självmordstankar handlar rätt av om att dom vill dö, och inga fånerier där inte.Jeppehehe sa allt som kunde sägas om texten för övrigt.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Oh? Jag trodde dom skämta i Självmordstankar o.O Men iaf, det kanske inte hör hit... ^^
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Moderator
2008-08-04 02:58
hahaha, jadu, ni fick mig att garva ett par gånger där, kul läsning va de =)
//TW
Texten var lite ojämn, jävligt kul på vissa ställen och ganska dålig på vissa. Djureri höll högst klass, som t.ex. seriekrock grejen. Förutom att den var ojämn så va det ett förbannat bra tema och överlag bra utförande :)
Hahaha seriekrocksraden made my day! keep it up dude
Bra skit.. behövdes här..
be the change
tack yo
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Första gången jag läste den var den inget jag storförtjuste mig i, men när man sitter här bakis 18:45 är den bättre än någonsin.. Kimbo slice och seriekrockraden.. ye..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
djueeeee... den här är freestyle som fan ska ni veta...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
fett skönt tema, sköna rim och skönt upplagt, good jobb
yeah boi!
tackarrrr
Så jag snortar tio gram kokain, nu ska det mycket till om inte jag dör, och märkte att langarn hade mixat med mjöl. Hahah garvade ihjäl mig på denna... Bra tema, bra teamat, bra utfört, a Ser helt enkelt för bra ut! Nej men kassa och klumpiga ordlekar åt sidan så var det fräscht, uppskattas! Pz Out
Båda två la de skitfett! Grym läsning!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
TACKARRRR
Lyricist
2008-08-13 16:38
hehe underhållande grabbar.. båda två, läste med ett litet leende genom hela
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
fy fan fett skönt säger jag grabbar
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
haha, ja lyfter på hatten. skön text boys
hets, stress, fest!
"Så jag snortar tio gram kokain, nu ska det mycket till om inte jag dör, och märkte att langarn hade mixat med mjöl." HAHAHAHA! Thumbs UP!
mjo, såg det nu. det var absolut inte medningen.
haha
ahahah... skönt tema; bra gjort. djureri vad nog aningen vassare, om man nu ska jämföra er.
djurs:
jag såg ett fordon och hoppa framför bilen han vejjade och skapa en seriekrock i andra filenkreativs:
Ringer en hitman från Ryssland, nu ska han mata mig full men det gick också åt skogen, han blev tagen i tullen. försöker kväva mig med lakritsstänger, men blev dunkad i ryggen av en vardagshjälte.hahahha.. dom fick mig att le, resten var inte så roligt att jag log , så att säga ;)
peace
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...