Andra Sidan - Slår tillbaka verbalt [TjippY's verser]
Dunderpumpar ut texter, vet, men jag har inget vettigare för mig. ^^ /TjippY
Du gillar inte mina låtar, har jag fattat rätt? När du själv rappar på ungefär samma sätt? Det jag vill få sagt, sluta hata min skit När du själv rappar som en jävla apa med tix Klagar du på min text, inga avancerade rim? Konstigt då att min skit förnedrade din Dissar du beatet för att du vet att jag har gjort det? Men ey, om det inte varit ett freebeat skulle du ju snott det Du tror jag är en snobb för jag har en massa hiphopkläder? Visar bara vem som är avis och gastar som Slipknotkonserter Det visar, det bevisar, vem som vill vara mig Men försök inte grabben, du kommer bara skada dig Jag kommer aldrig bli nåt? Jag är totalt keff? Hellre det än att vara dig, han som killar ger analsex Så håll dig borta, och håll hårt om din haka Så att du inte tappar den när jag slår tillbaka
Du säger att du får bitches med ballongbröst Att folk diggar dina sånger fast du inte har sångröst Du är fjorton år och snackar om dina feta bilar Jag tror att någon har ska testa att leva i real life Du dissar TjippY men spelar inte in låtar själv? Kan det bero på att det kommer låta sämst? Det är bra att du känner till dina gränser Men då du är svensk ska du nog inte kalla Tjippan svenne Jag menar, visst är jag svensk men det är du med Och du ser ut som en wangsta utklädd till ful fé Visst kör jag nödrim och visst suger ljudet Men du är bögig och ljuger oavbrutet När du kliver upp på scen skriker alla ”inte du igen!” Och du kallar dig tuff men vågar inte se på Mumien Jag kickar dig i skrevet och skrikar fitta och emo För att du tog med din mamma när du skulle se Hitta Nemo
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|