Mistah Persson - catch you on the flipsyde Fuck offFuck offAiii AII AIIIför att absorbera allt som paserat förbi och allt som paserar förbiförblir ett liv med weed som inhaleras just to get byyfett high motorvägen trafikerasblod i själen koagulerar inte bländad av ljusenpaketerar ner dom som kopierar min stil som reciterar min skitsom att skeppet havererat invaderar saboterar alltmera skevar spelar bängar o ljugerlikviderar de som blästrar mitt huve ända till slutet yeah uhse när skiten eskalerar se när livet extraheras jah bleesss kommer skina till de ögonblick ja dörövergick i en lös skruv back to one dayskruven e back on it´s place mistah persson is back in the racemed crack in it´s ace för nuventilera liv massacrera tid producera heato ja kommer alltid klassificeras som cleannumero uno hustlar jämt möblerar om i samma släng som det saneras bort sånt somprovocerar när det fuckar migeliminerar dom som attackerar undervärdera aldrig min penna bokför dokumenterar flamberar och raderar skitfrån livets melodi superfly shit sen dagen då horor började spekulera i om det inte skulle hålla e de do or die bitchuh skåda huruvida det nu rekonstrueras att blithe real deal the shit motherfuckerdet finns ingen flod för bred definitivt inget jävla berg för stortyeah rött e kärlekens färg men det är också färg för blodsläng din tro om att du nånsin kommer vara bättre hahamina låtar talar som hårda slag som du i sin tur inspärrad i din bur med svansen mellan benen fångar rakt på käftenrealisera när ska du hoppa av hästen när ska du sluta låtsas o hoppas att du i hela ditt sunkiga liv hur som var som kommer att komma att bli hälften så bra som det härhälften av de häroh oh de här de här e eargasm o mer rap än vad en blekfis nånsin fabricerargyllene stolen är reserverad låt mig presentera that superfly shit all across the board records lanserarallt du hört e preskiberat jonglerar cirkulerar överallt rycker i trådarnalistan e längre twistar o vänder hela jävla världen upp o nerrunt o skevt runt o skevt upp o ner som en rollercoasterridekapitulera är ett mästerlikt drag med dina chips shit en positionsom är så långt från en miljon att skrattet utav välbehag utan kontroll kittlar det min gom sen bär det av flyger upp emot skyn som en explosionfuck ställ mig på scen alltid dressed for sucess min blick e fäst vid trofenleheuseher dina ben får mig le i det vackra ögonblicket som dina ben blir gelefuck that shit kamma dig du kan kalla mig vad i hela existensen du vill mistah persson skiner alltid merya´ll catch you on the flipsyde.