Klockan Tre - Love Song
Du lyssnar alltid, jag lyssnar aldrig du får dina raseriutbrott och klyver allting jag pissar på mej och säger förlåt älskling jag ska inte göra om det igen eftersom hennes humör är häftigt hon blir alltid arg på mej, säger att jag är sjukt jävla jobbig hon talar om för mej vad jag ska göra & att sluta va konstig och jag hör detta faktiskt flera hundra gånger om dan speciellt denna frasen; " kan du aldrig va normal!?" hos oss e de alltid alla hjärtans dag och jag e som en chokladask för henne hon bestämmer allting och jag sitter och nickar med bakbundna händer och ifall jag skulle öppna käften kan jag redan säga god natt och på tal om ondska, hennes skratt är som självaste fan idag är jag tjugo år och hon är i samma ålder och varje gång jag ser henne i ögonen får jag fuckin ångest jag får inte göra si eller så trotts att det skadar ju ingen hon behandlar mej om ett barn, vet ni vad, jag hatar min flickvän!
heheh, all sorts kritik uppskattas ;)
Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|