O.J. vi står kvar
O "punkt" J, japp jag står kvar fått massa skit, men jag består ja kom inte fram, för jag river dig som hus vem är han?, jag är WTC och ni är kort hus blåser omkull dig, som en stormig dag på stranden hälsa inte på mig, om du har sagge kvar på handen era texter är djupa, som om ni satt fast på ett ankare sänker er till botten, ber om props lätt spankar er säckiga kläder,skryter, riktiga whannabes wiggers som bajtar det dom skriver, och hela sin stil helt fucked up, riktigt hårda med era homiiiies allihopa, halkar runt som om ni va ute på hal is myttar om saker ni gjort, men som aldrig har hänt någon här som har alvedon, för jag får huvudvärk går runt och flashar, med soft air gun pickor jag knäcker er, som om ni vore ett gäng tändstickor käfftar över msn, klart jag retar er fjortisar, som ser ut som tandpetare en på alla och alla på en alla ska falla om och om igen jag är en i mängden, i en ny dynasti, helt unik lika effektiv, som arobic och gymnasik medans jag är ute, dricker och fyllesnackar lyssnar ni på fejken, och dränks i självmordstankar O.J. vi står kvar, för det fattas något som inte världen har vi ger props som vi tar, som att stjäla godis av små barn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|