easymate - allt som . . ( 64 Rader) Sha , här har ni en ganska arbetad text som ska spelas in så tänkte undra vad ni tycker,handlar lite om allt möjligt (budskap) RAKT AV . det var ett bra tag senså jag har skrivit av mig . Här har ni . Peace ! ( kritik och kommentar uppskatas )Jag sitter här och tänker när allting ramlar framSedan skrattar jag när allt falskt blivit sannt //Ställer mitt tomma glas på min lena grav stenVärmen glöder pennan blöder stänger av min AC //AH yeah, har jag fel ? ställ er up och välkommnaKasst liv ? inte det ? Fan det kommer komma //Livets raka bana inte lodrättAlla vill ju leva livet soft som en flodhäst // Jag längtar tills planeten börjar imploderasura miner bulan svider börja applådera // en utorkad stam och ledsen Hövdingjag ser min utväg men ingen öppning //smäller av huvudvärk av folk med problemjag skriver texter enda tills jag blivit skitzofren //inget är försent bara överskat tidsfördrivdenna rad var en liten del av mitt textarkiv //jag såg in i ögonen , sekunder från visarnvem ska hjälpa dig när ditt hjärta gått i bitar ? //slita , skriva men suddar alltid med mått rita det fina. min själ blåser bort . //jag har aldrig fått "det" .. alltid kort med..jämt korthet.. med falskhet kommer ingen frihet//Ni känner säkert samma sak . ni som fått en öppning en öppning ut av tveksammhet från en hövding//jag pratar presidenter politik och reinfeldtjag pratar vissa länder antik och folk som anlännt//pratar om vissa liv det som hände som har häntdom som tog det som ett skämt när man stod där på glänt//Tappar taget om klippan och jag faller nuäven fast det går att tänka så , det är inte slut//faller genom luft vatten berg eld och blixtarJag ser livets Måltavla men jag bara missar ! //berättelsen om hetsen,tiden från det gammlahårdhänt Pappa och en kämpande mamma//lämnar djupa sår minnen som slår tillbakasaker man aldrig tänkt på man tappar hakan//bly:et tar slut . man känner förtidenmin fjäderpenna som förstår allt som jag skriver//alltid finns där , jag kan skriva 100 A4 avfyrar, mina rader uppåt som kolsyra//jag bleknar (försvinner) i tomma (intet)Jag letar men (finner) inget som (brinner)//inget brinner för mig allt är bara Matt svartjag letar ljusknappar genon denna kalla natt (natt) //Förstå hur jag lägger upp och skissar min bakrund(bakfull) och (hatfull) men knäpptyst som bergrund//jag står utomhus På fältet men det är vindstillaser mållinjen och fyfan vad jag vill vinna//Många lever för att gråta livet är en gåtamånga strävar efter tårar dags att förlåta//jag ger dom en tyst minut som kämpat för sin frihetmåste spela tuff kanske börja lättna hårdhet//Livet är en klurighet som man måste lekapassa bollen vidare annars kommer ryktet ekas//ställ en fråga när du kommer på feta rimmetkänner micen blåsa bort i handen med vinden//du är livrädd på grund av kvisten på din rutaskellet i gaderoben som får öronen att tjuta//texten blev min grav fjäderpennan blev min vän !jag brinner för stunden precis som brandmän//Jag är en ledsen clown så mitt stenkast fick dugadu hade stelkramp så jag gav dig den sprutan//När tittar du på mig så kommer du att tänkadagen jag går bort så kommer blyet sluta stänka// OUTRO" så hoppas min penna gjorde dig glad"