Mistah Persson - undervärdera aldrig min penna FUCK off! aiiii aiii aiii aiiför att absorbera allt som paserat förbi och allt som paserar förbiförblir ett liv med weed som inhaleras just to get byy fett high motorvägen trafikerasblod i själen koagulerar inte bländad av ljusen paketerar dom som saboterar bängar o ljugerlikviderar de som blästrar mitt huve ända till slutet yeah uhse när skiten eskalerar se när livet extraheras jah bleesss kommer skina till de ögonblick ja dörövergick i en lös skruv back to one dayyeah skruven e back on it´s place mistah persson is back in the racede här e crack in it´s ace för nu ventilera liv massacrera tid producera heat klassificeras som cleanhustlar jämt möblerar om i samma släng som det saneras bort sånt somprovocerar när det fuckar migeliminerar dom som attackerar undervärdera aldrig min penna bokför dokumenterar och raderar skitfrån livets melodi superfly shit now´s it do or die bitchuh skåda huruvida den nu rekonstrueras att blithe real deal the shitdet finns ingen jävla flod för bred definitivt inget jävla berg för stortyeah rött e kärlekens färg men det är också färg för blod