I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sommarkänsla? var jag bara en sådan?

Vår Hiphop - Lyricism

Moderator

2008-07-17 20:27

Sommarkänsla? var jag bara en sådan?

Du sa att du älska mig jag sa desamma Men då visste jag aldrig vart vi skulle hamna,
Jag tänkte go for it vi älskade ju varandra men fan vad fel man hade du älska ju en annan,
Du svek mig som sagt om och om igen blev jag lurad av varje gång du kalla mig älsklingen,
För dig var liksom älska henne en sen men du såra mig som fan och jag gör inte om de misstaget igen,
Jag vill att du ska ner på dina knän och erkänna bara erkänna att jag inte var mer en en sommmarkänsla,
Och du ska veta att jag sitter här och väntar men kommer aldrig få tillbaks den känslan,
De är försent för ett förlåt för jag vill inte prata med dig mer så låt de vila för de är ingen som ser,
Ingen bryr sig så sluta prata med mig snälla jag ber,
Jag vill krama dig hålla om dig så att allt ska bli bra men de funkar inte de vet jag,
Jag vill slå dig hata dig se till att du inte mår bra men samtidigt vill jag älska dig varje enskild dag,
Kan du förklara för mig vad som hände varför du ljög hur de kommer sig att jag helt plötsligt inte dög,
Att allt plötsligt tog en annan vändning jag tänkte vad finns de nu för mening och vill att du ska veta du sög,
Blandade känslor men hur fan ska jag könna mig jag får aldrig mer träffa dig,
Men du bryr dig ej nej nej jag betyder inte ett piss i o för sig,
Jag känner mig inte hel och kommer inte göra de heller för vi går härifrån men inte som vänner,
De är inte dig de är fel på de är mig att jag någonsin kunde älska dig,

Hej give some comments

And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?