Ring 112, det är MvH
Blaow era fittor! Detta är Micke Som lever på lever, hämtmat o bitches Ska ännu en gång hälsa med våld Lämna dig flodd och sälja som konst Och jag tror att Afasi kan passa hit...för Han har gjort tavlor nog för ett galleri Vem gnäller i timmar om gräsliga sitsar På nått fucking tåg påväg till nått pissjam? Så faggots kan dissa men kvävs i nederlag Vill ni va down med mig så gräv er egen grav För jag är lika onpoint som lasermannen Mens rappare gör hits for kids som barnmisshandel Men häftigt med bråk, det känns ju så lågt och hjärndött Så spetsar ditt bål och spetsar ditt bål med järnrör Jag lackar på skiten, halsar på spriten Tar trappan och kliver ner till galleriet Baxar på lidl, blir haffad av grisen För att jag är hög på nått annat än livet ................Fail.................. Du får inte tycka att jag är dum och så men... När din flickvän blir våt så vattnas det i munnen på mig Just kiddin, har slutat kittla klittan Jag slickar rizzla, sen klipp o klistra ...................pziiiip o fnissa Men inga bögfasoner! Jag tar överdoser på körlektioner!
I guess, detta är avslutet Skriv en kommentar, eller! Få matstrupen avskuren
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|