Måste här ifrån | lägg gärna en kommentar
'orkar inte mer' mitt barndoms hem kan dra åt helvete blev inte bättre och inte häller lättare ett! inbrott, jag drack alcohol böter av polisen och en rad slagsmål hatad av alla, i orten där jag bor folk som snacka skit, och en mängd mordhot fick massa skit iskolan, men jag sket i det jag kämpade på, och kom in på min linje varje dag va likadan, vakna upp mecka en snus men man är så jävla van, när ska den här skiten ta slut det var här grupp trycket tog över, man snatta för första gången man trodde att det här var vänner man behövde, man va fången pappa hade rätt skulle lyssna på vad han sa "bli inte inblandad i någon skit så blir allting bra" "yo, jag vet farsan men det är ganska svårt" "ja jag vet min son"... nu måste jag härifrån
pappa kunde inte ta mitt liv som jag levde han sa inget, men jag vet att han va nere mamma, ja hon gråter än idag ville aldrig höja rösten förlåt för det jag sa ni visa vägen, men jag kom på av-vägar kommpis trycket blev så stort, och jag är trött på-det hära! när jag va nära döden, jag vet att ni va skakis hörde knappt vad socialen sa, jag va så jävla bakis ångrar jag inte lydde ditt råd. pappa önskar du satt här på min säng som igår. mamma 'har orden i mitt huvud' pappa hade rätt skulle lyssna på vad han sa "bli inte inblandad i någon skit så blir allting bra" "yo, jag vet farsan men det är ganska svårt" "ja jag vet min son"... nu måste jag härifrån
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|