KevZ - mitt hem
eyo 151 bre, de här är min stad/ de e här, jag vaknar upp varenda dag/ varje dag, jag går ut genom porten/ öppnar mina ögon, ser förorten/ sitt här på bänken, o softa med oss/ kanske om du e snäll , får smaka ett bloss/ länge leve tälje, yo vi vet/ dabbar allihopa, helt odiskret/ jag skiter i stockholm,landskrona o söder/ akta er , ni känner inte mina bröder/ om jag vore ni skulle jag, ta ett steg tillbax/ kommer du nära , o jag ger dej att slag/ titta inte bak ,för jag jagar dej som fan/ tar tag i din arm o jag ger den en spark/ o sen en lavett sen säger du ba snark/ o de e faktiskt sant/ för när jag, jagar dej så kommer du ingen stans/ jag kan ringa ett nr o jag svär du e körd/ dina bröder din mamma,din pappa alla dör/ jag ger dej en chans , ja bara en jag svär/ jag bangar inte , mot din hals jag skär/ blodet det rinner/ och du försvinner/ men ingenting, jag svär, inget är mitt hinder/ du blir binden, till mina rader/ o du har inget , till försvar man/ juste, det är ju du, som ringer bög sajten/ det här va kevz , han som aldrig bangar fighten (fighten , fighten , fighten )/
Vad Tycker Ni ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|