En kylande sommarplåga
varför skulle nått lov kunna göra något bättre?.. när vårat sommarväder oftast är ett frågetecken för det finns inget vackert..i ett överskattat jippo som trots sitt rykte ändå alltid rinner ut i sanden jag sitter själv om natten och ser regnet sluka vyer mitt humör är ur balans genom all depp jag hyser
klockan springer ifrån, jag springer aldrig ikapp sover bort alla dagar och är instängd varje natt vill aldrig mer gå ut, det är för blött och kallt solen har vänt mig ryggen likt drömmar jag haft
jag ser att vädret sviker..och jag är redan nertryckt som människa tack vare kärleksbiten inget går som det går, hör inga råd jag förstår kärlek är ett skådespel och rekvisitan är målat i grå
för.. jag fanns där runt ditt finger.. som bunden till dig helt förblindad av fångenskapen så såg inget sunt i vinden jag är begraven i lögner.. kan inte längre se klart i gropen där du är imman på mitt annars klara fönster
du styrde min skuta och fnäste åt mig vid rodret lät aldrig mig få ordet för du var världen framför solen men jag slog aldrig näven i bordet och har inte klagat ofta trots dagarna jag offrat till att bara gå och hoppas
varför skulle du ljuga för mig?..var allting bara prat? mina känslor är skal, som gick i bitar så fort jag insåg vem du egentligen var
Well, kommentera
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
|