Nya på området säg vad ni vill
Redo eller inte,nu är det min tur i ljuset jag har jobbat hårt som fan för att höras högt i huset Och tro inte att jag tänker ge upp bara efter första ronden För jag kommer stå upp efter andra till sissta gången säaga vad du vill med det är inte som som har dysleksi för jag har sett dina texter och det är ingen vacker syn Och slåss som du gör kan ju knappast impa på en tjej man föds till rappare, det är inget du kan lära dig Vad är det för mening om du inte få meningen att rimma Det är som en sten som sjunker och du tror att den kan simma Snälla nån vafan har hänt med kulturen Alla efterblivna barn som jag tror vi rappar som guden Men jag står för precis allt som jag säger och gör Jag skiter i er, Jag kör ner huvudet i marken och bara kör för det är min stil, Den är så jävla udda och unik undrar hur många som säger det, min övre rad var bara en pik
Har rest långt för att visa vem som bestämmer i denna värld Bjuder dig på en flygfärd, innan jag drar mina dyra svärd Jag spelar mina fiender,som jag spelar ett parti schack Ni ska passa er, för ni vet inte vad jag har under min frack Drar fan en vatten pistol med en massa citrin vatten i Håll för ögonen för nu jävla ska du känna på enormt mycke svid Om du springer kommer jag att hitta dig tillslut Jag väntar bara ut dig, njuter vardagen med lite rötjut Blablabla du vet var min brevåla bor Som om jag skulle bry mig när du nite är särskilt stor du tror du är störst men är en och 52 När dom stora låter dig suga kuk måste du stå på tå
Som sagt är jag ganska ny på detta och jag tycker det vore roligt med lite omdömen och tips. Och ni som ger allt för Elaka kommentarer kan ta er. Skiter i vilket. Men ni som är lite mogna kan ju säga vad jag ska tänka på och ge lite tips som jag antagligen behöver
Tack för mig. pz
Orka hata låt oss älska varandra, älska folk som du älska, och skit i hata andra.
|