Börja med att Sluta - O.J.
(snackar) "önska att...världen...bara kunde..sluta blunda och börja se"
Kan alla öppna ögonen, så världen kan få se se genom lögnen, och att världen har problem titta, titta bara, på all hysterisk skit som händer knivmord i hallsta, misshandel och mordbränder
när kommer det ta slut?, alla krig och barn som svälter finns folk som mår sämmre än du, och som inte väljer eftersom dom inte kan, dom har inget val som du och jag hur kan världen va så kall, dom sniffar lim eller blir barnsoldat, ya
(ref) Sluta blunda(sluta blunda)* Börja se(kan alla börja se)* OWE jag tar micken och ställer mig på scen x2
alla vet men dom blundar, dom vill inte förstöra dagen man kan faktiskt undra, skulle dom tänka så om dom blev slagen av sin pappa, sin man eller nån från skolan, snälla lägg en tanke till dom som upplevt ett blodbad, och fortfarande känner stanken
av kropparna, kriget eller mannen som våldtog sånt händer rätt ofta, och oskyldiga offer dog power meet 2008, 14-årig flicka blev våldtagen hon ville bara soffta, men blev omhändertagen
av någon full raggare, jag säger bara stackare världen idag är grym, och vem ska vi tacka bre?
världen är idag är döv, man skriker men blir inte hörd protesterar med en skylt, då blir man plötsligt störd religioner ska blandas in, skrämsel propagandan styr utläningen försvinn, och att få stanna är dyrt, ya
(ref) Sluta blunda(sluta blunda)* Börja se(kan alla börja se)* OWE jag tar micken och ställer mig på scen x2
regerien lägg ner, bojkotta hela skiten jag lägger mig inte i, jag gör uppror från streetsen rädda barnen, unicef, hoppas pengarna kommer fram anars ska jag själv, dela ut i var ända fattigt land
som needar pengar eller hjälp, jo jag lovar ingen ska bli lämmnad själv, kom igen världen och våga!...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|