VillE - livsberättelsen
Yo, detta är min livshistoria, lyssna...
Redan sen jag var liten har jag kännt tungt ansvar/ det finns dessa da'r, där allting dåligt är kvar. när jag var 7 fick jag knyta av skorna på min fulla far/ och sedan se på när han sedan somna i vårt badkar. och när sedan min far slog sönder våran lägenhet/ var det bara för mamma att kicka ut han till gatans enhet. efter detta har hans liv kantats av upp- och nergångar/ det har fått mig att ta illa, själen mig bara fångar. som i en isolering, jag finner ingen utväg ur detta/ jag måste få tankarna lätta, efter varje trång liten etta. och mitt hat måste jag fäkta, även om jag inte vill/ men ibland går det inte, och jag skriker ut; I'll still kill!
ref. ibland känns allting bara förjävligt o helt fel/ för jag är inte hel, och kroppen blir ofta helt stel det är då jag tänker tillbaks på min räddande famiilj/ som jag har vid min sida och som hela tiden finns.
Jag har bott, på alla möjliga ställen runt om i stan/ om jag flyttar till nåt nytt, ska vi flytta andra dan. simonstorp, Åby, torshag, vilbergen, ljura, oh nu stan/ men nu flyttar jag till haga och det blir nog inte så bra. men jag hoppas på det bästa, och att det blir skitbra/ det var så mamma sa, och det hoppas jag verkligen, ja. men det är sånt som märks, och det är en tid tills dess/ vi får se vad som händer, hoppas jag inte blir helt less. nog snackat om det, för visst nog har jag det bra nu/ men hejdå nu, if you don't stop listen i swear i will kill you.
ref. ibland känns allting bara förjävligt o helt fel/ för jag är inte hel, och kroppen blir ofta helt stel det är då jag tänker tillbaks på min räddande famiilj/ som jag har vid min sida och som hela tiden finns.
Skrev den lite fort... Kritik uppskattas stenhåååårt!
behöver ingen signatur, ni alla vet redan vem jag är.
|