I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rappz nya gratis text , Tänk så många (använd gärna)

Vår Hiphop - Lyricism

   

2008-07-01 02:58

Rappz nya gratis text , Tänk så många (använd gärna)

Jag Rappz har skrivit en ny gratis text , kicka gärna en låt på den, skriv på tråden om du kickar en låt med texten , den bästa låten av texten hamnar på min Profil, skicka nerladdings länk här om du droppar

Tänk så många (Text:Rappz)
vers1
tänk så många som dör varje år , jag tycker alla bör fälla en tår , från kropp till tå , alla borde ta en tyst minut idag,
använd din tid , rappa gör det du tycker är bra , stå för vad du tycker , gå inte efter alla skitsnackare , det är orättvist att
inte alla får leva hela livet ut , på grund av krut , man hör ett skjut , min ångest är enorm , som en elchock
far man bort , spriten tar många som skydd mot tankar som är tung som betongblock , tar dej i mina händer o går bort


Ref
Tänk så många , tänk så många som offrar liv varje dag ,
Tänk så många , tänk så många som dör av sjukdomar varje dag ,
Tänk så många , tänk så många som bara dör
Tänk så många , tänk så många som fastnar i drog träsket o dör till slut,
Tänk Tänk , tänk så många liv som far bort


Vers2
Alla som fastnar i drog träsket på grund grupptryck som leder efter en stor flock, nu dör nån , det vill inte många veta ,
men det är den sorliga sanningen, nån har nu fel på andningen , fuck den här landningen , många ångrar att dom landa på denna jorden,
dom har hört för mycket av dom dumma orden, sen blivit dränkt i den djupa floden

Ref
Tänk så många , tänk så många som offrar liv varje dag ,
Tänk så många , tänk så många som dör av sjukdomar varje dag ,
Tänk så många , tänk så många som bara dör
Tänk så många , tänk så många som fastnar i drog träsket o dör till slut,
Tänk Tänk , tänk så många liv som far bort


Vers3
Att offra sej själv för nån annans liv , om man dör kommer den du rädda aldrig sova dom kommer hela tiden gråta , den här låten är till för att alla ska veta vad som händer i världen , vi ska lära ,
För vissa är livet snart slut , för vissa känns det bara skit , för att dom har nån när o kär som dött,

Ref
Tänk så många , tänk så många som offrar liv varje dag ,
Tänk så många , tänk så många som dör av sjukdomar varje dag ,
Tänk så många , tänk så många som bara dör
Tänk så många , tänk så många som fastnar i drog träsket o dör till slut,
Tänk Tänk , tänk så många liv som far bort





(Inlägget ändrat av Zteve-O 2008-07-31 11:12:31)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.