Babbaz - Dissad
Bara läs o skriv vad ni tkr , Välkommnar Kritik!
Känns piss att skriva känslor nu när jag inte får dom besvarade// gråter och gråter, kan inte sluta, men jag ska klara de// kommer du ihåg, när vi gick ut för bryggan hand i hand?// elr när vi kolla film hos mej och du låg i min famn?// Om du skaffar ny kille, Så blir han lycklig lottad// Det kan bli vi fortfarande, jag lägger all min tyngd på att hoppas// Jag sätter mej på knä, och ber till gud om han existerar// du sökte en mjuk platts i mitt hjärta men du fann flera// Ett liv, en mardröm,jag kollar på dej Och jag ser hur du sen går// Från mej, Det känns kallt inombords, Och jag fäller en tår// Jag gilla dej så pass mkt att du kände dej tvingad// att gilla mej, sen sejer du att du älskar mej, och jag blir förvirrad// Jag önskar och ber till gud att min smärta försvinner// Detta är en tävling mellan hjärta och hjärna och Hjärtat vinner// För man ska alltid följa sitt hjärtas långa färd// Så jag följer efter dej, i denna trånga värld// och du var ängel från åvan, Du var mitt allt och jag tänkte på dej 24/7// innan trodde jag inte jag skulle få nya käslor, men det kom nya nu//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|