TjippY - Mongorader
Jag lackar ur, kör ner en dynamit i din navel Du blir så skraj att det luktar skit i sänggaveln Det verkar ju som att du är stolt och glad men Jag kommer ta ditt liv med dessa mongorader
Du får ett hål i magen, och ett hål i pannan Du år långt ifrån mig, som bondgårsgrannar Jag är förbannad, om det nu inte märks Dissar skiten ur dig bara för att du är sämst Dissen förstärks, genom att du bajsar på dig Du är så jävla keff att hela världen skrattar åt dig
Sluta med gråten, för du kommer ju ingenvart Som en sköldpadda uppochner i djup sand Sjukt va, men du behöver nog inte gråta mer Kommer sparka dig så hårt i magen att skon åker med Du gråter mer, ska jag behöva slita av dig käken Och ta den tillsammans med allt annat skit som jag äter!? Det är säkert, jag är en kannibal Som kommer käka vad som helst med marmelad Med smak av choklad, som nutella Så kan du hålla käften nu snälla? Jävel på å gnälla, du får en gaffel i arslet Ett slag i skallen så du får halsen i marken
Värsta fighten, men mannen du krossas Med tanke på din hjärnkapacitet så händer det alltför ofta Men mannen softa, nu är snart skiten över Snart ligger du på marken, död i likhögen Värsta bögen, och dina vanor är inte fräscha Ska du peka finger åker det automatiskt upp till näsan
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|