ångesten tar över
07 sitter inne på ett polisförhör för att jag har trackat ner en tjej tack vare mitt hummör. Är det värt
det att tracka nån så hårt, är det värtdet att göra det så svårt. Ring ring ring väckar klockan ringer
dags att gå igen dags att åka ner till stationen snacka om en massa viktiga diskutione, sitter på en plåt stol
ser dem sätter på bandspelarn och ser hur bandet cirkulerar och hör det jag har sagt tänker på vad jag har sagt
undrar varför det blev sagt, jag vet inte men skulle tagit det i en lugnare takt så inte allt skulle bli en
massa skit snack. Ligger vaken undrar varför allt blev så här kan inte sova varför gjorde jag så där kunde
gjort så här att vända ryggen bort kunde gjort så där att göra allting kort. Kollar upp mot himeln ser en stjärna
blinka blink blink blink allt det här får mig att börja tänka, är det början eller slut jag knyter ihop mina
händer och tittar ut och ber till gud och jag hoppas att du lyssnar nu jag hoppas iallfall att någon lyssnar
men det känns som att allt omrking mig tystnar folk vänder bara ryggen bort och blundar ingen som vill lyssna på
mig och mina stunder, jag släcker mina ögon stänger mina öron och väntar på ett under, men det blir inga mer
vackra stunder för det sker inge under. Jag är straffad för den jag är och folk omkring går runt och säger
där är han den där. Det är så mitt liv slutar jag ställer mig på vägen och hör en lastbil tutar.