En Emse Agent (Inbjudan till Ill-ska)
Rappare ska fan skjutas i varje land Redan hunnit mura in och bomba sönder Gotland Sen drar jag till fastlandet men skonade Öland, Roots - Manuva funky med rytm som musiken på Kuba Du ska fan suga min kuk nästa gång du öppnar din trut Spräcker munnen så horan inte ens orkar göra ett tjut Hör fan bara ett ljud, blodet komma ur munnen Jag var tvungen men skitet är ren jävla djävulskap I ett av djävulens-drag Har Djävulen bekommit mitt val? Nää jag blev det som Pastorn pratar ont om i sitt prediktal Jag stal, mörda, shit mannen, synderna är tunga Många, men jag ber inte om förlåtelse för några Jag såga människor itu, på riktigt som hipp hipp Stick stick, lämna micken grabben stilen är fittig Skitig, ogyten och okorrigerad Bli inte generad, du har blitt utbuad och dissrespekterad Upp-spöad med knytnävsslag för varje rad Rappare bör hålla käften, du är som TLK, keff len Men en, Dogge +Emse+ håller fan inte måttet Och Diego sluta försöka komma undan med Raggaton Mitt sound är fresh nog för en gammal mega-fon Där versen blev utspottad i polisradion Här här vi då, en kaxig snorunge, som är kriminell Söt som en karamell, med ett liv som en karusell Livet som zigenare och Circus aktiviteter Som knulla en akrobatisk hora och kolla på SVT nyheter Ny enhet som hörs i din ster-e-o Fuckade upp mitt lever med attityd som Vi Lever För att dricka, röka, snorta koks, ta amfetamin Tar fittor mellan 14 och 68, bara fittan är fin Kuken har inga ögon, porr-tidningen på ryggen En klassiker, ibland är man ju tvungen Kändisfesten fattade inte vem Big Issue var Tog Carolina Gynning och t-bagga henne andlös Där går en +And Lös+ , Knulla den sanslös! Men vinden vänder snart, Petter har det bra! Sparar in pengar på Room Service, Room Service Är din fru i en fetish utstyrsel, 40 kg lättare Försök inte ens dissa, mina rader är fetare Än arbetlösa medlemmar i Banan Republiken Ni vandrade i mina kvarter o fick smaka skiten Som jag la utan att skämmas som en riktig +hund+ Även ditt crew påstår att du suger pung Du har ingen roll i hiphop, du är bara en statist Precis som dem 2 andra snubbarna i Latin Kings Det finns, ingen som droppat det bättre Så meningslösa rader att det inte kan bli bättre
I be around, just out of sight
|