Jag slutar aldrig att förvåna mig
Det vackra nuet är över...jag går slutet till mötes försöker dra mig till lugnet nu när huvet spelar över och när hårda tider står för dörren, så söker jag mig ut med jobbiga minnen av henne hack i häl, försöker stå ut blöder så sjukt - allt för att jag förrådde mig själv om och om igen utan bakläxan att jag faktiskt krockade jämt klart jag hade nån form av känslor, så min dörr stog öppen och jag log då hon sprang på röda mattan över tröskeln fint för stunden men inget blir som man hoppats och tänkte så åter igen drar jag mig ur och blickar bort från henne men jag låste aldrig dörren
Känner mig som hårt glas när hon får mig att spricka ständigt men faller aldrig itu för jag förlåter flickan ständigt.. jag krossas gång på gång, står ändå kvar i min form för är så patetisk att inte mina känslor kan flagna bort går och drar på samma tankar hela tiden, samma frågor tar till alkohol då och då, sen är det jag som skrattar åt mig för jag är så sorligt patetisk
Släng gärna nån kommentar :p
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
|