Spades - namnlös text
står och samlar damm på den stig jag vandra fram där endas min tankekraft tar mig någon annanstans jag tänker på tider, på vänner och livet och på alla gånger jag litat på känslor som sviker jag har kämpat det kriget, försökt komma bort men bara lämnats besviken... på tok för många gånger jag saknar glädje - men inte en enda förstår att ska jag vara ärlig.. ska jag inte säga förlåt försöker ständigt vakna, för drömmen är mörk och jag sover bara djupare.. lögn efter lögn jag har sår som inte syns, för sanningen svider för deppression är mänsklighet i blandning med tiden och det sprider sig snabbt som en kedjereaktion se på mina texter.. det är mycket mer än aggression det är hat och kärlek, det är kyla och värme jag kan va en jävel som kan bryta ner vänner och skita i allt som heter konsekvens utan jag står kvar och undrar vad som kommer sen sen när man gjort allt man kunde åstadkomma när man sagt vad man ville.. och har sårat många många som man ville, och dom man inte menade illa eller sen då man inte längre kan veta sin vilja
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|