D-battle - stället (rip j magic) "mixtape" Dagarna då det förekomm
jag ska berätta om ett ställe där mina första rader föddes, ut ur min mun som ur en fitta å de blödde, där grabbarna å jag spelade in våra instrument, skrev våra texter om tjejer,knark,och betongs cement de var då man var lyckligast på jorden och det innebär stor jävla kärlek som man känner när man e nykär vi gjorde vårt ställe till en stor jävla studio, våra texter kickade fett som karate och judo de var vi 3 grabbar som siktade på framgång ena av dom ramla ner på fyllan nerför en balkong ( BOOOMB )
refräng
Vi var grabbarna med drömmar som inte kunde gömma hans död e nått man bara vill glömma vi mådde inge bra efter vad som har hänt gammla "J magic" reppa vår cement (scratch )
vi 2 sista var så aggresiva vi började ta piller rökte hasch,vår ilska växte som stora pupiller de ända vi tänkte på var vår kompis död han var vårt hjärta vårt leverbröd i skolan vi slog lärare mobbade barn 6:an till 9:an slog en kille på käften han blödde å han grina all den hat kom för att kompisen avled upp med tändarna sackta och sjung med ( 3 x sjung med eko )
Vi var grabbarna med drömmar som inte kunde gömma hans död e nått man bara vill glömma vi mådde inge bra efter vad som har hänt gammla "J magic" reppa vår cement (scratch )
Rip Jefferson magic we miss you ( 3x you eko )
stockholm city din fjant'
|