App - App & Co jag är överlägsen, i nord, öst, väst och söderlägesäg emot och se hur min högernäve kör över käkenpå dig, bögjävel, närkontakt av tredje gradendet är som lustiga huset, för dina bulorär så stora att man tror man står i spegelsalenbe om ursäkt och svälj stoltheten som duktiga ludergör en Yigal Amir av fredsamtaletoch skickar dig med Yitzhak Rabin i det smutsiga djupetty alla mina egenskaper är segervapenett vedertaget emperi för vetenskapensom slagsmålar dig blå, en landsplåga redan i sandlådansom slog lekkamrater med lekredskapen till de fick cpskadormitt rimblock väger ton, ditt är fjäderlättom jag ser dig skriva en till kärlekstextskickar jag över en hårig tysk i lädervästsom sodomerar dig grundligt tills ditt ass är spräcktärligt, dina texter är som bambi på isensom får dig att framstå lika manlig som kihlen, hah.varje idé jag får har en sinnestörd innebördvarje beat jag använder en ohejdbar domedagvarje bokstav en resande storminspirerad av ondska i sin renaste formApp och Co - vi gapar och skrikerApp och Co - tills vi skadar publikenApp och Co - whoas verbala terroristerApp och Co - whoas mest galna reformister