App - App & Co
jag är överlägsen, i nord, öst, väst och söderläge säg emot och se hur min högernäve kör över käken på dig, bögjävel, närkontakt av tredje graden det är som lustiga huset, för dina bulor är så stora att man tror man står i spegelsalen be om ursäkt och svälj stoltheten som duktiga luder gör en Yigal Amir av fredsamtalet och skickar dig med Yitzhak Rabin i det smutsiga djupet ty alla mina egenskaper är segervapen ett vedertaget emperi för vetenskapen som slagsmålar dig blå, en landsplåga redan i sandlådan som slog lekkamrater med lekredskapen till de fick cpskador mitt rimblock väger ton, ditt är fjäderlätt om jag ser dig skriva en till kärlekstext skickar jag över en hårig tysk i läderväst som sodomerar dig grundligt tills ditt ass är spräckt ärligt, dina texter är som bambi på isen som får dig att framstå lika manlig som kihlen, hah. varje idé jag får har en sinnestörd innebörd varje beat jag använder en ohejdbar domedag varje bokstav en resande storm inspirerad av ondska i sin renaste form
App och Co - vi gapar och skriker App och Co - tills vi skadar publiken App och Co - whoas verbala terrorister App och Co - whoas mest galna reformister
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|