första rimmen
tjena detta är den första texten jag skrivit hoppas på att få rätt mycket kritik för att alla måste börja någonstans, och man lär sig från sina misstag, förresten skit i texten den är inte riktad till någon på denna sidan eller så, det var bara att jag tänkte att jag fick texten skriven åt mig själv, är 16 år svensk men bara svagt g i svenska men hoppas att de går o läsa
vet inte riktigt vad man ska kalla det kanske diss elr nå, vet inte om den e bra drför lägger jag ut den här för att få lite kritik
ey din jävla wanksta, sluta spela gangsta du försöker få ditt liv att se ut som 50 cents när det värsta du gjort är att gå runt i jeans med häng, en hiphoppkeps på sné hur coolt e dé?, alla vet att du bara vill va som dom på TV men i andras ögon är du bara en liten skit, du kommer att åka på en nit om du betéer dig illa sluta spela tuff o ta ut din prilla grabben du är bara 14 år, röker på, snusar med, och slåss som få.. men du imponerar inte på mig, när du försöker skryta med din text om va du gått igenom, din fattigdom, allt blod o alla tårar, för jag vet.. att det värsta du gjort är att tjuvringa brandkårar, nae du imponerar inte på nån direkt, kanske de yngsta kidsen i din släkt, lite fräckt att sitta o boasta när jag vet, att du bara kan överrösta en 10 årig flicka med din pipröst, du måste må dåligt, vill du ha lite tröst?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|