VemVet - Allt Är Skönt Med Djur Vers1En gång ... då hitta jag ett djurjag tänkte : fy fan vad tur !titta den i ögonen o saska vi Knulla? o djuret skrek JA!o sen när vi var hemmagjorde hunden kaffe o börja klämmajag sa: kan jag kalla dej för emma?o hundfan sa : mm, för en femmaluta mej ner o vart rövknulladkanske inte så skönt som på bögklubbarmen tänkte i huvudet, what the fuck ?så jag var vänlig och sug kuk o tack !o precis sa emma hoppa i sängo exakt skrek emma snoppar i män!tänkte precis köra upp den i röva påreen skön hund kallad emma från skåneRefrängAllt är fan skönt med djur X2så min flickvän (hund) heter emma Allt är fan skönt med djur X2så min flickvän (hund) heter emma / X2Vers2efter 2 veckor dog hunden av rabiesså jag hittade en en häst i arabieno hästen hade precis tagit exameno ni vet väl den hära reklamensom man kan skaffa djurförsakringhästen var inte skön din kärringså lilla damen har du sätt min hundhittade en ny Jackrussel op grönalundhunden sa: när du träffar bögar öppnar du din munsäg ingenting, håll käft stick o lev suntjag kanske inte är så kändmen håll din stora trund nu kommer reffen igenRefrängAllt är fan skönt med djur X2så min flickvän (hund) heter emma Allt är fan skönt med djur X2så min flickvän (hund) heter emma / X2