Fleshbuck och Quken - Känslan
Quken:
Våra läppar möts, en känsla föds jag glömmer bort vad ja blivit lämnad för för att sedan vakna å fatta att våran kärlek var ämnad död..
Vi brukade skratta, njuta av varandra, och våra händer var nästan som gjutna tillsammans
Men vår kärlek kvävs, den slutar andas och lämnar mig kvar med brutna tankar, frusen å strandsatt, utan någon kraft alls samtidigt som jag dras ner i ångesten av våra förflutnas ankar…
du var som en; solstråle under en vinternatt en kompass, åt en vilsen man som en kontrast, till inget alls å en hjälpande hand, med drivande kraft när livet var kasst…Du var en stjärna, men blott en spegelbild av vårat himlavalv då du gav ditt hjärta till en annan killes hand och lämnade mig mitt i ingenmansland…
Fleshbuck:
Mina ögon vill instinktivt se att solen lyser Men samtidigt inte bara döma bokens yttre Jag blickar djupt... Sänder en tanke långt iväg till en vilsen brud Som efter åratal av känslomässigt hat saknar mod Vad vet jag.. hon är kanske närmare än vad jag tror
Tänk efter.. har du levt din liv? Eller varit instängd och vetat shii
Människorasen är en egoist Men tänker ofta efter.. efter en kärlekstvist Been there, done that, som de flesta säger Men när de ligger på marken och känner regnet Inser de att deras liv är en bluff De hade inte en aning om att livet va tufft
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
|