Spades - dyker i backen när jag bryter din nacke
Du springer runt i cirklar och jagar småglin va jag sparkar dig i ryggen tills det skapas en blåtira svamlar massa men mannen du är handikappad så jag ställer mig och gör din hjärna till mandelmassa jag tar ingas parti.. jag står pakt med djävulen och får hiphopsverige återuppleva andra världskriget fast istället för atombomber så tar vi myggjagarn och spanar efter fienden med hjälp av era ryggradar ni är onödiga grejer man hittar på in och finn och i battle mot mig ser jag er som chips och dip så kom inte ivägen för mina mordplaner sen då ni våldtar svenska ordboken... bokstavligen så håller du inte käften får du smaka handen min vän och får återuppleva ditt jobb: du får sparken igen! försök anmäla mig.. tror inte direkt att bängen tror dig så du kan cut-cut precis som fjortis-deppressioner!
så jag lägger två bars extra för att vara fittig som flugor och sparkar på dig en sista gång... för det här är våldshumor
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|