hsk - läsvärt shit!
Tar ju studenten imorn! hihihihi texten har dock inget med studenten att göra förutom dom näst sista barsen :) men tjecka läget & säg vad ni tycker!
jag är så helvetes jävla GALET SJUK Tar fram min pikka & dödar er med MALET KRUT för MAYN, du känner mig kör JÄRNET UT.. Så nu tänker du; VAFAN SÄGER DU?! Byter stilar som horiga flickor & du är skrattretande som roliga människor skrattar mycket när jag går över dig med klätterskor Du vet vilka som äger hiphopen, MÄNN-i-SKOR kröka mig under bordet,inget du klarar/... Skylla på leversvikt när det är din egen vikt skam & skada när du tog ett lam & skörda kallar oss muslimer, men vet att vi är körda! För grabben,mina texter är mörkare än en fransyskas armhålor för du är så hemlig att du beställer HEM LIGG För detta är madda fakkin STUDENTVECKAN!!! Ännu ett skäl till att få något från presenthäxan!! Se mig vandra iväg som jesse james Medans DU står kvar en käftig mes !!!
(Inlägget ändrat av Mabande 2008-06-12 15:44:30)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|