JungSub - Joseph dizz!
shue.. haft en pågående diss till en kille i skolan som har lackat lite på mig, så nu skrev jag en text åt honom! =)
du har det svårt i livet, det kan jag fatta, joseph/ du är efter i tiden, som din pappa, moses!/ Slaktar dig på beat, och jag fuckar dig i stil/ Alla kommer bry sig, för du är en överskattad skit!/ Knäcker dig med en käftsmäll och jag spräcker dig med min hästlängd/ "Vafan gör du här?" du är inte ens bjuden till festen!/
Jungsub greppar micken och är coolare än en istid/ Jag lägger det as fint, du blir knäckt utav min fristil!/ Alla kommer skratta när dom ser fettot joseph gå/ han fick dissen av kalle, som bara är 13 år/ jag kastar grus på dig så ofta att du får tandsten/ stå en match mot mig och du dör innan halvlek/ Fan din jävla fitta, det är dags att backa ur/ Du blir dissad, fan, ska du börja lacka nu? Klockan tickar och du ser ju hur livet rinner/ Du blir plockad, men ingen som märker att du försvinner!/ "Ska jag sticka kniven i dig, knubbis?", hah, bäst att du springer!/
Vi ses i skolan, detta e sista raden, bye joseph, värsta jävla fitt araben/
ge kritik pöss :* <3
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|