16 rader - läsvärt skitsnack
Whoa är antingen en snyft eller thuggishtävlan, men Gud är här för att berätta för dig hur ruggigt jävla ful du är Ful som en miljonär som inte får ligga i Thailand Så jag dömer ut dig efter noter och riktiga liveband
så sluta skriva innan jag resonerar som Nas och Either upp er, jag super till för att knacka dig på axeln och spö upp skiten jag druckit Kickar skit som ofta handlar om ditt lilla ollon som utgör halva kuken O när du fått mina rhymes på hjärna kan du inte tralla ut de
så skynda, hämta skalpellen och glöm inte handlederna Okej jag är sjukt scitzo och har minst 20 liv på samvetena det stämmer att massa röster slåss om min skalles förmenande men fuck it när nån kallar dig sprutluder står alla förenade
Lång jakt så när jag hitta er tyckte jag de kändes självklart att våldta er horor, men blev förvånad när kläderna åkte av självmant Knackar din morsas dörr med två vinglas o en flaska häxa i sin hand och du trodde att hon smååt när magen börja växa, inte sant?
Läs K.N.A.S Kapitel 1, 2an på g
Stop screamin, you know the demon said it's best to die And even if Jehovah Witness, bet he'll never testify, D'Evils...
|