VemVet & Rabarben - Fillson Diss
VemVet:
Tjena ,det hära är Rabarben o VemVet Så du stinker svett från den dagen du satt o sket O ingen visste att mannen var en jävla fitta O fan jag kan tyda bättre bars när jag står o pissar
Du är helt kass mannen, du är ingen vän Så du bara frågar mej vem fan e rabarben Så sen när du vaknar på morgonen kommer han till dej o ger dej en smäll
Så , do you wanna battle the king Jag kommer från gatan som när man går in Jag är bäst påre, medans du är keff Så jag lämnar över micen till Rabarben
Raberben:
Rabarben, din flickväns idol, jag kan För tjejerna skriker när dom hör hans namn Sluta käfta o börja böla jag puwnar dej väntar tills du svarar , eller vågar du inte ?
en tjock bög, han ser ut som en grobian jag dödar dej med mina rim, du blir nog van så du sitter hemma, o runkar dej hela dan du är en wannabe, så håll käft, din fittiga svan
asså ska vi tävla i rim, du är sämst så försvinn för du vet, du är gjord av blod o fett tun skinn ja du blir arg , så slit dej i håret mina bars för dej att få skrivkramp o gråter
Svara nurå ! du blev knäckt nu svara!
o vem e det ? kan det vara VemVet?
|