DMA't - min älskling's födelsedag
Förlåt min älskling för jag inte hade råd att köpa en present åt dig när du äntligen fyller år Jag kan betala genom att vara kärleksfull för jag verkar för ofta vara likblek som en pitbull Värdelös som trädjur som hela dagen som enbart letar lus och du är som solen jag inte kan vara utan, dess ljus
Så jag sitter och tänker på dig just nu idag, för det är min älsklings födelse idag och det är torsdag! Men istället sviker jag som vanligt och tar och svarar enbart i telefon med "jag måste dra" Tro mig älskling, hade jag varit normal hade jag inte snurrat runt som att gå i en spiral För jag vet att du tycker jag är störd, ibland och tror jag bara använder dig för att få mig förförd Men jag lovar dig, jag är trogen som påvar men jag kan inte säga annat än att jag lovar! Inte lätt att hitta nån i dagens samhälle man litar på försöker övertyga dig att jag inte sjunker så lågt
Och om du känner så att du tror jag knullat nån chick så får du gärna skicka mig till tv5's "sanningens ögonblick" Men slut om våra problem för dom hör inte hit jag ville bara reda ut allting om tillit Du är min ängel och du vet om det! och jag håller mig ifrån saker för dig t.ex haschet! För du vet om det att det här är ett område med knark och polisen vistas här utan att visa nåd Så jag visar min kärlek till dig genom denna visa älskar dig mer än jag kan beskriva - blir fel att rimma Du gör så att jag får så ett så kallat skrivfel men det är enbart positivt! Älskar dig min ängel, försvinn aldrig ur mitt liv
Kommentera.. inte ofta jag skriver denna typen av texter så ge kritik.. som ni ser ger jag inte enbart ut love shit utan ger det en hel del "ironi" för denna typen av texter :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|