mistah persson - du flummar litede här. de här - går in i microfonen o sen vidare utde är. en glidares rus från hans dröm ut till den finaste brudyeah yeah yeah yeah yeah yeahdu vet fan det är bara så här skiten svängersaknas ett leéende typ en vacker kyss för att få livet bättredu, alla chanser ja missat fan låt mig fånga dom nuhoppas det är lugnt vet att de finns inte många som duyeah du ja vet vad ja säger har aldrig låsnat nån skruvfucked up om de som änna inte hade börjat redan gått mot sitt sluteventuellt är bron redan bränd drömmer fuck that shittycker vi kan ses mellan våra ögon i would love that missuh. har varit jävligt borta fuck. har varit jävligt benghar varit psykadelica i min hjärna men shit ja hade ärligt tänktatt det var härligt sväng still under en tid no shit så hade min själ sänktsja blir hellre fucking blind än att se dig hos nån annan tror de har ihjäl migen liten peace of me iallafall du. går aldrig andrahand'för du är numero uno! saknar när vi hade sexsaknar den tid de var oss. hatar att skiten e släppt