VemVet - Sommaren är här
Refräng
Nu är det sommar lov springa o bada är ingen drog tar en bira, sätter mej ner börja skriva ja ja , softa o bara glida Nu är det sommar lov springa o bada är ingen drog tar en bira, sätter mej ner börja skriva ja ja , softa o bara glida
Vers1
okej okej , kliver upp när man vill tar på mej kläderna min, så lyssna på låten o mina softa rim bara luta dej tillbaka , fan vad chill din rapp är väldigt värdelös tittar tillbaka när det var lov, det är skönt gräset e grönt , o himmelen är blå varför kan man inte ha sommarlov i ett år? jag leker o badar hela dagen jag pissar vart jag vill, jag skiter fullständigt i lagen så nu fortsätter detta, alla fågelägg är spräckta fåglarna vill göra barn, hela dan när solen stiger upp, äter en rutten banan slänger på sej bad kläder, tar ett dopp bada o lek, för sommaren är väldigt kort
Refräng
Nu är det sommar lov springa o bada är ingen drog tar en bira, sätter mej ner börja skriva ja ja , softa o bara glida Nu är det sommar lov springa o bada är ingen drog tar en bira, sätter mej ner börja skriva ja ja , softa o bara glida
SOMMMAR!
o vem e det ? kan det vara VemVet?
|