Qruu - 7/100
7/100
När det kommer till familjen är jag som mest dedikerad (Bäst meriterad) Ordentligt försenat, men är nu äntligen helad Spelar korten rätt oavsett giv så jag tror på vårt liv tillsammans Att fortsätta vad vi besannat, som om tiden stannat Fridens anda i halsen och mina lungor fylls I egenskap av liv är allt underligt, finns ingen undanflykt Och vi kommer till essensen i min text min vän Att det alltid är så myket på en gång Kanske vill man åka bort, bara för att få längta hem Resa, bara vara, och återvända till en besvikelse Ett fel i livet test, en tung tår genom en lidelse Att man har matat mig med gråt och bjudit mig på avsmak Hur det känns att komma hem när hon har skurit sig med rakblad Jag undrar om du verkligen har någon aning Hur stor ångesten är När man ifrågasätter en relation med frågan Skadar den barnen? Och det är så mycket man försöker hålla isär Men allt flyter ihop, man borde bryta ihop När folk bryter sitt ord, och man vill fly från vår jord Fattningen tappas, allting är nattsvart Man mister vettet på bristningsgränsen Och jag kan inte skriva ner varje steg därifrån Men den godaste av känslor regerar För en tidlös kärlek bär vi på, och… När det kommer till familjen är jag som mest dedikerad
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
|