Anenkenfali & Beskeen- Ni andra är fan SEGA som konsollen
Anenkenfali: En schyst grabb, men jag är ändå en hatad schlook. Battla mig? Du tar dig vatten över huvudet som barnadop! Så försök inte ens, för vi är verkligen jättebäst och du är så retarderad, att om du blir stekt blir du efterrätt! Kalla mig rå, när jag gör en bongkopp av din mosters kranie och slår dig så hårt på käften att du återgår till fosterstadiet! Eftersom du inte röker, så lider du inte av smögarmödor så du får ett bromsljus så hårt upp i arslet att du får röda ögon! För du åker på ett rejält bakslag, när du blir fistad i röven försök tävla med mig och du hamnar efter som Nynäs och Köpen! Jag könsstympar klockan tolv, när han äntligen somnat så nu är det faktiskt så...att inte doktorn kan komma!
Besk: Likt arkeologer är en stor del av det vi gör asfyndigt det är därför texterna blir underhållande som drakflygning för målet är att presterar till topp som bergsklättrare göra det vast som med pennvässare för alla er Textälskare.. så vi chockar skriftligt med en avsikt att bli rikskända droppar giftigt men tar avgift likt en skillsmässa så du som läser detta, kan likt sömmar va övertygad att om man inte pröjsar ..får man röven pryglad Japp, vi kommer spöa upp era smårumpor och ödelägger ert liv likt spågummor ...för vi bräcker folk som söt & saltvatten sen sätter oss för att passa grönt som parkvakter
---------Reklamplats---------
|