Anenkenfali & Beskeen- Ni andra är fan SEGA som konsollen
Anenkenfali: En schyst grabb, men jag är ändå en hatad schlook. Battla mig? Du tar dig vatten över huvudet som barnadop! Så försök inte ens, för vi är verkligen jättebäst och du är så retarderad, att om du blir stekt blir du efterrätt! Kalla mig rå, när jag gör en bongkopp av din mosters kranie och slår dig så hårt på käften att du återgår till fosterstadiet! Eftersom du inte röker, så lider du inte av smögarmödor så du får ett bromsljus så hårt upp i arslet att du får röda ögon! För du åker på ett rejält bakslag, när du blir fistad i röven försök tävla med mig och du hamnar efter som Nynäs och Köpen! Jag könsstympar klockan tolv, när han äntligen somnat så nu är det faktiskt så...att inte doktorn kan komma! Besk: Likt arkeologer är en stor del av det vi gör asfyndigt det är därför texterna blir underhållande som drakflygning för målet är att presterar till topp som bergsklättrare göra det vast som med pennvässare för alla er Textälskare.. så vi chockar skriftligt med en avsikt att bli rikskända droppar giftigt men tar avgift likt en skillsmässa så du som läser detta, kan likt sömmar va övertygad att om man inte pröjsar ..får man röven pryglad Japp, vi kommer spöa upp era smårumpor och ödelägger ert liv likt spågummor ...för vi bräcker folk som söt & saltvatten sen sätter oss för att passa grönt som parkvakter
---------Reklamplats---------
haha fanns en hel delriktigt sjöna rim och ordlekar, fanns lite nödrimmande men brukades räddas av att det var en skön avslutningsrad typ. Detta diggades för sören som sune.
Likt arkeologer är en stor del av det vi gör asfyndigt det är därför texterna blir underhållande som drakflygning - Det där var 2 sjuka liknelser.. Sen var resten av era båda texter helt ok, några playda liknelser, och lite halvdant.. Men herredumilde vilka bra rader dom 2 första var.. Helt inzäjn..
be the change
Tack för kommentarerna! Måste passa på och förtydliga lite saker:"För du åker på ett rejält bakslag, när du blir fistad i röven försök tävla med mig och du hamnar efter som Nynäs och Köpen!" Första raden är ju simpel, men den andra kräver kanske förklaring. Hamnar efter som nynäs och köpen. Nynäshamn och Köpenhamn . Både Nynäs och Köpen har alltså hamnar efter... Sen så är det väl en självklar sak, och det är sista två: "Jag könsstympar klockan tolv, när han äntligen somnat så nu är det faktiskt så...att inte doktorn kan komma!" Klockan 12 är samma person som DoktorDöd här på whoa, (DoktorDöd = doktorn i det här fallet alltså), och Doktorn kan komma är en tv-serie. Resten förstår nog alla ändå.
När man förklarar en punchline/liknelse, så förstör man hela vitsen.. ;(
be the change
JackVegas- Eftersom ingen hade fattat hamn-grejen så blev jag tvungen. Du har ju redan läst texten, du behöver inte kolla så långt ner i tråden att du ser förklaringen ;)
haha : ) som alltid äre väll bra:) kanske inte det bästa, men najs :) kul att läsa
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Det var fett, mycket rim, men också jävligt mycket playdout. "Jag könsstympar klockan tolv, när han äntligen somnat så nu är det faktiskt så...att inte doktorn kan komma!" En sån här rad las nyligen i tagteam. så du som läser detta, kan likt sömmar va övertygad Jag har redan dragit en punch på det, fast mycket bättre. I övrigt var det bra, många rim, bra textstruktur, men tills nästa gång bör ni se över liknelserna.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Mvh Det är fan därför jag inte följer tagteam -_- Försöker att undvika det så gott det går, så slipper jag bli medveten om playedoutness och slänga bort rader... Tack ändå.
med det tänket kommer du itne långt, försök skriv texter som du vet att ingen gjort förut, och fram tills dess kan man kolla runt bland texter så länge. ta sig över vatten som barnadop liksom. övertygad grejen va kul. men typ en grej som nynäs och köpen e bara tråkig. och uttryck som asfyndigt tycker jag inte e vidare kul heller. ni har språket och kan använda det bättre. lägg inte upp alla rader ni skriver, lägg ut dom bästa istället
titeln har jag lagt freestyle för fyra veckor sen =) nejmen snygg text fan från båda fortsätt skriv era jävla idiotfan ;D Peace!
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Anenkefali , hade några galna rader. Beskeen bjöd inte på så jätte mycket gott. Förutom några softa rim.. Kalla mig rå, när jag gör en bongkopp av din mosters kranie och slår dig så hårt på käften att du återgår till fosterstadiet! - kul. smögarmödor, vad menas? Är jag den enda som inte förstod det ordet? raden efter va grym.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
Kul att läsa :) För du åker på ett rejält bakslag, när du blir fistad i röven försök tävla med mig och du hamnar efter som Nynäs och Köpen! - Hehe ;) edit: Du hade inte behövt förklara den :'( Beskeen: Du hade en massa roliga liknelser, det blev nästan för många :P Försök att fylla ut med lite attityd/ordlekar så det inte bara blir liknelser. beskeen din var skön att läsa och över medel som vandligt, och ett flertal feta rader av dej emil :D jag hinner inte kommentera övermkt nu ska iväg!
ALLTID ALLTID ALLTID LIKA BRA! :D mayns, denna var en riktig bomb! =) fortsätt droppa pöss
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Jag fatta det med hamn! Kanske för att du förklara på msn :) hahahahaBattla mig? Du tar dig vatten över huvudet som barnadop! DAMN! riktig rolig!!Kalla mig rå, när jag gör en bongkopp av din mosters kranie och slår dig så hårt på käften att du återgår till fosterstadiet! Hård attityd! Bra rimmat också! så vi chockar skriftligt med en avsikt att bli rikskända droppar giftigt men tar avgift likt en skillsmässa så du som läser detta, kan likt sömmar va övertygad att om man inte pröjsar ..får man röven pryglad Japp, vi kommer spöa upp era smårumpor och ödelägger ert liv likt spågummor Lätt det bästa tyckte jag i ditt stycke! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar för inläggen ..av alla dess slag
Båda två var bra! Beskeen, diggade dig mest! Tyckte dina rim va softa! Du är bra! Anekfali också! Fortsätt skriva!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
Riktigt feta texter båda två, där var dock nån rad som jag kände igen sen tidigare. Sjukt roliga liknelser, ni vet vad ni gör, killar! KUTGW!
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
Tack Quken och Jontraz, kul att ni gillar