ch1mera & sammeliten - bär mej hem eller ät dig själv ch1meradu säger att du är gentlemannär du egentligen går på tjejernassover i pyjamas och filar dina naglargangstah mannen.... när du inte ensvågar bryta mot din mors oskrivna lagardu blir jämt slagen, men vågar aldrigslå tillbaka, är det där skon klämmer?när du fortsätter att stå uppe på broräckettills att du tappar fotfästet och faller tyngdlöstsom feta människor på en stol utan ryggstödpieace of cake... vill du ha en bit av kakan?dina relativt vita lakan, är numera gula och våtajag har markerat mitt revir genom att pissa på demsluta att gråta, det ser ju ut som du pissat på dighönsskalle, gå iväg och ruska tuppen på hönsgårdenjag sätter startkablar i dina bröstvårtor, och...du får starta om på noll innan du ens fick könshåren!så roligt och skrattretande jag har det på helgernasliter ut ditt nervsystem för att gå dig på nervernadet är så logiskt, men du har endå ingen aning...när du nu läst klart, kommer du självklart vilja va mig.bär mej hem eller ät dig själv!sammelitenFleshbuck såklart, du kan suga min daseHan som är lika thug som sprutnarkomaner, såJag kan hooka upp dig med ett HG om du villMen jag tar cashen sen slår jag dig din bitchSå du blir utslagen som en golfboll//Och skulleVi köra 12 ronder skulle jag vinna me 12-0Det är bara för att jag blazar min skalleOch det driver mig till att mecka min knarreFolk börjar tro att jag är nyvaken jämtMen det är mitt sinne som flyter som bäckWaddupp? Jag skriver en text med ch1meraVi är sjuka as, dags att medicineraSkäll som en hund och skrik våra namnSå vi nån gång får massa skivor och glamPallar inte, ska signa ut som MSNKo, löv, kalsong, vinterjacka.. längesen