Andra Sidan - Sargad själ (TjippY)
En text med mig ensam. Troligen kommer folk se den som emo eller fjortis, men whatevaaaah. ^^
Andra Sidan (TjippY) Sargad själ
Ref
Jag är sargad för livet, och jag kan inte helas Men det är bättre nu än när jag inte ville leva Alla gångerna förut, då alla trodde jag var sjuk Hemma 24/7, men egentligen var det bara ljug Vid den tidpunkten ville jag bara att livet ska ta slut Som om livet var en dörr och att jag ville ut Därför var det ingen vits att gå till skolan där allt blev värre Varför gå tillbaks till ett ställe där allt bara känns sämre? Så jag stannade i hemmet, isolera mig istället Kunde inte äta mat, det var kroppen som frivilligt svälte Nu har jag försökt att rycka upp mig, kanske förgäves För varje falsk dag då jag leker glad så dör själen Jonte säger ”försvara dig, visa att du inte tänker ta det” Men hur ska jag kunna säga till nån att ta tillbaks det? Jag är svag, jag är klen, jag är fortfarande mager Och plågas av minnet från den dagen, med alla dom slagen
Ref x2
Jag är krossad inombords, en sargad själ Förlåt för det jag gör och förlåt för det här För att du ska förstå, ta ett steg in i min värld Där folk alltid hatat att jag är den jag är
Folk ser mig som omogen men det är jag som har fått lidit Fan, förlåt mig för allt och för den jag har blivit Förlåt för min existens, förlåt för allt gnäll som jag skrivit Jag har förts med vinden där tiden fortskridit Jag har försökt passa in, men då var det nåt annat som var fel Tydligen kommer jag alltid vara nån form av problem Varför blev det som det blev? Hur ska jag återhämta mig? För varje dag känner jag att hoppet börjar lämna mig Jag kommer inte förändra mig, för det kommer inte världen göra Den enda sidan av mig världen uppskattar är fan den döda Vad ska jag göra? Kommer det nånsin bli bra? Det tror inte jag, för tiden kan inte gå tillbaks Kan inte ångra det jag sa, eller den som jag va Jag kan inte ändra mina misstag, och alla dom minns jag Hade jag agerat annorlunda, hade inget varit som idag Skulle bara vilja vara nån annan för ett tag
Ref x2
Jag är krossad inombords, en sargad själ Förlåt för det jag gör och förlåt för det här För att du ska förstå, ta ett steg in i min värld Där folk alltid hatat att jag är den jag är
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|