Sorgen som fanns vers 1 , Jag tittar ner i min hand , en bild på digJag hör ett ord som viskar , förlåt migrösten som jag så länge kännt, kändes som den ville berätta om nått som har hänt.jag känner saknad jag känner sorg, Jag tar mitt huve dunkar allt va jag pallar i betongAllt känns så fel , det finns inget som gör mig helUtan bara du , varför finns du inte här bredvid mig nuett enda hej från är dej , var som en stor lycka för mej.så varför slutade du , jag hade verkligen behövt allt det nuJag gråter varje natt ,Jag får ingen sömnOm det sker vaknar jag upp efter min drömJag kollar på min andra sida , Efter hoppat att sluta lidaJag är visst ensam , jag tänker för mig undrar hur fan du kanatt det bara är jag som värkar lida , får det verkligen att svida. brydde du dig verkligen inte alls om oss. ville du inte ens för våran skull slåssAtt du verkligen slutade kämpa för dig o mig Jag tittar på min arm och ser mitt blod rinnerJag tittar bort mot väggen ser hur din skugga försvinnerSomnar in igen , att detta skulla va slutet kanske var meningenRef 1, Yo , jag hoppas att nån där ute känner som jagNån där ute som känner hat o sorg varje dagFör att den man älskade försvannAtt hoppet brann och hatet vannVers 2alla dagar sen du stack har jag bara velat ska pasera,i hopp om att det skulle gå fort tills jag inte behövde andas mera men enda sen du drog har jag kvävt mitt sinnedet ända jag levt på var vårt lyckligaste minneDen första kyssna för ändrade allt Den vinter dag då jag värmde dig o det var kalltMen allt försvann som en vind , Som första kyssen på min kinddet enda jag nu minns av dej är din rygg när du gick, den allra sista skymt av dej som jag fickom jag fått ändra på nått idag, så skulle det va att inte va så svag.jag skulle sprungit ikapp dej, och förklarat hur mycket du bettyt för mejJag önskar att du gett mig en andra chans, Utan att dumpa mig ute i ingenstans Att du aldrig lämnat mig själv , Du o jag finns inte mera , Jag skriver det här av att jag inte orka streva , efter nått som inte finnsEfter nått som ingen minns , Efter ett stort krig där jag förlorade min strid ,Där jag föll handlös mot betong , Tårar pissar ner känner sån sorgRef 2, Yo , jag hoppas att nån där ute känner som jagNån där ute som känner hat o sorg varje dagrje dagFör att den man älskade försvannAtt hoppet brann och hatet vannYo , jag hoppas att nån där ute känner som jagNån där ute som känner hat o sorg varje dagPeace / Snaiider :)