ch1mera & fleshbuck - pieace of cake
ch1mera -
du säger att du är gentleman när du egentligen går på tjejernas sover i pyjamas och filar dina naglar gangstah mannen.... när du inte ens vågar bryta mot din mors oskrivna lagar du blir jämt slagen, men vågar aldrig slå tillbaka, är det där skon klämmer? när du fortsätter att stå uppe på broräcket tills att du tappar fotfästet och faller tyngdlöst som feta människor på en stol utan ryggstöd pieace of cake... vill du ha en bit av kakan? dina relativt vita lakan, är numera gula och våta jag har markerat mitt revir genom att pissa på dem sluta att gråta, det ser ju ut som du pissat på dig hönsskalle, gå iväg och ruska tuppen på hönsgården jag sätter startkablar i dina bröstvårtor, och du får starta om på noll innan du ens fick könshåren! så roligt och skrattretande jag har det på helgerna sliter ut ditt nervsystem för att gå dig på nerverna det är så logiskt, men du har endå ingen aning när du nu läst klart, kommer du självklart vilja va mig.
bär mej hem och ät dig själv!
Fleshbuck -
Fleshbuck såklart, du kan suga min dase Han som är lika thug som sprutnarkomaner, så Jag kan hooka upp dig med ett HG om du vill Men jag tar cashen sen slår jag dig din bitch Så du blir utslagen som en golfboll//Och skulle Vi köra 12 ronder skulle jag vinna me 12-0 Det är bara för att jag blazar min skalle Och det driver mig till att mecka min knarre Folk börjar tro att jag är nyvaken jämt Men det är mitt sinne som flyter som bäck Waddupp? Jag skriver en text med ch1mera Vi är sjuka as, dags att medicinera Skäll som en hund och skrik våra namn Så vi nån gång får massa skivor och glam Pallar inte, ska signa ut som MSN Ko, löv, kalsong, vinterjacka.. längesen
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
|