trim - Blåser ett andetag
(vers1;rappad) Med kroppen alldelles för tung går jag ensam hem, Droppen faller, torkar ut - sväljer känslan sen. Fyller min besvikelse i en sal fylld av bitter eftersmak Vågar inte träffa folk så jag hoppar tak till tak Mitt medvetande dansar i en blodröd älv Smärtan hugger bak i ryggen rak, skyller mig själv Tar tag i en sekund och gnuggar blund en stund Sen kom jag underfund, måste sluta paddla på grund
(ref;sjungen) Jag tar ett första steg och vänder detta nederlag Som ett läkemedel blöder jag hjärtat i rimmen Om jag tog ett andetag - blåser jag så kanske jag kan vända vinden jag kanske vänder vinden
(vers2;rappad) Kommer hem - helt skärrad och skrämd Förekommer sen att jag ilsknar när tiden trängt Smedjorna tänds, kvar finns hopp och vad som hänt Lågorna bränner i tankar jag har tänkt Så - när ljudnivån stiger när sinnena strider när timmen den lider sitter jag hetsat och skriver fastetsad och skriker klöser ut paniken förlöser jag tragiken? tröstlös men jag har musiken
(ref;sjungen) Jag tar ett första steg och vänder detta nederlag Som ett läkemedel blöder jag hjärtat i rimmen Om jag tog ett andetag - blåser jag så kanske jag kan vända vinden jag kanske vänder vinden
(outro; ropad) Nej jag tänker inte, vill inte Nu blåser jag ett andetag och vänder vinden Pass på, jag vänder vinden! Håll i er när jag vänder vinden!
Fred ut!/trim
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|