Spades - tretusen mil åt fel håll
här är 1a versen till en låt som kommer spelas in när jag fått kontakt med lite kompisar som ska köra refrängen ... vill gärna ha konstruktiv kritik och höra vad som är bra och vad som är dåligt peace
mina tankar som jag saknar då jag vandrar nerför gatan där jag tjafsat och tjatat och man kan kalla mig för hatad jag tappar mina naglar, och jag plaskar i lava och får höra av alla andra att min skalle är skadad deppressioner och ångest.. men nu är jag här igen skriver på känsla men har en pakt med djävulen Jag finns inte till för att ständigt förhandla och visst har jag en tendens att bli väldigt förbannad jag blundar och faller rakt ner mot evigheten bland mardrömmar, tortyr och andra otrevligheter så nu kan du skita i allt och skjuta på känsla.. för jag är hatad av den jag brukade älska! Allting blev helt fel och jag försöker rätta till det men det jag möts av hittills är ditt längsta finger så jag står på knä och gråter på denna vidriga scen över hur det perfekta kunde blivit så fel!
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|