Neobica - Faller nätt av
Jag känner för dig som tjockisen för socker På bantingskur, förbannad, som en eld i koppel Djävulen behåller greppet om min känslovärld Så länge du är i min närhet och allting känns så här Min verklighet förvrängs och är befängd och tär På mitt tänk, min själ och bränns som träd Ja, jag räds ett möte, jag räds ett samtal För det kräver styrka, det kräver ansvar Jag kvävs av allt hat, alla besvär och mallar Står stolt men vill böja mig ner på knä Berätta allt, men jag döljer bäst att jag är evigt kär Du vet det här och mera med Allt detta får man väl räkna med om man lever här
Ärlig talat, jag vill inte ha dig Vill inte se dig, och du vill inte ha mig Så allt är frid och fröjdas och vi är nöjda Och här sitter jag och skriver drömmar Ja, du spökar min hjärna, hjärta och kropp Och spöket har lyckats betäcka mitt hopp Jag börjar bli stark och kämpa emot Luster och begär, beger mig närmare bot För bojorna rostar sakta men snart Står jag där ensam och stark Medan dom faller nätt av
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|